Förvandling av ett.Sideboard. -Gammalt blir nytt!

Min mamma gav mig ett gammalt hallbord eller sideboard för ett tag sedan.
Det har stått i min källare tills för ett tag sedan då jag bestämde mig för att ge den nytt liv.
 
Så här såg bordet ut. Lite gammalt och ganska fint, men lite för slitet.
 
 
Jag tvättade bordet med målartvätt och täckte det sedan med grundfärg. Jag använde en elementroller att måla med. Den var bra att komma in i alla små snirkliga vrår.
 
 
Jag målade det om och om igen tills jag blev nöjd. Och det blev jag. Väldigt nöjd!
Det blev ju hur snyggt som helst!
 
Efteråt var jag grymt pepp!
 
 
 Tadaaa. Så är fint blev resultatet!
 
 
Hur mycket jag än älskar detta lilla sidebord så har den ingen självklar plats hemma hos mig. Jag tänker därför att den kan finna ett nytt hem hos en av er läsare. 
Om du känner att det här bordet är precis vad du har väntat på så hör gärna av dig till mig med ett pris på vad du tycker den vore värd för dig!
 
Tillsvidare bor den kvar hos mig på Lidingö.
 
Puss & kärlek alla medmänniskor <3  //P
Taggar: Förnya, Måleri, Möbel, Upprustning, avlastningsbord, målning, sidbord, sideboard;

Kommentera inlägget här :