Vårpussar på Elfviksgård.

Igår åkte vi till Elfvik igen och käkade lunch.
Jag, min mamma, morbror Tom, Simon och Molly.
 
 
Efter maten satte vi oss och solade så gott det gick mot den vita husväggen.
 
 
Tom fick en flock med barn samlad runt sig när vi tiittade på dom nyfödda fåren.
 
 
Molly fick mängder av vårpussar i solskenet!
 
 
Det går runt massvis med frigående hönor här. Och man kan köpa ägg direkt av bonden. 
Jag hittade en tupp oxå.
 
 
Puss & hej!
 
 
 
 
Taggar: djur, elfvik, tom;

Kan själv!

Jag blev glatt överraskad häromdan.
Jag matar Molly med nappflaska och som du ser lyckas hon hålla i den aldeles själv. Duktiga tjejen!
 
Hon blir mindre glad när hon tappar den. Hihi.  Då får mamsen hjälpa till igen.
 
 
Puss & Hej! 
Taggar: bebis, nappflaska, äta;

Hos mommo.

Idag har jag och Mollan varit hos mommo Pia.
Jag har påbörjat ett litet målnings projekt där på en gammal möbel. Det blir hur fint som helst.
 
Mommo fick passa Mollan lite medans jag målade.
Hundarna vill gärna oxå va med. 
 
 
Puss& hej!
 
Taggar: bebis, hundar, mormor, pia;