Presentinkast & Inflyttning

Igår blev min nya brevlåda presentinvigen.
Den släppte nämligen in ett stort brunt kuvert med mitt namn på.                                     Obotligt nyfiken som jag är, han jag inte mer än att ta denna bild
 
 
Innan fingrarna fick tag i det som gömde sig där inne.
 
 
Tänk va lyxigt att få en sådan fin klänning i just min brevlåda :)
Som ni ser är klänningen knappast i min storlek. Den är givetvis till Molly.
 
Molly har gurglat och daddat hela dan. Jag tror hon försöker säga TACK till sin gammelfarmor som skickat presenten. 
Tack farmor. Vi är så himla glada att vi har dig. Du är så fin på alla sätt och vis <3
 
Snart är Midsommar här och då kommer jag och Mollan till Nortälje och firar med farmor och hennes man Anders. Ska bli så kul!
 
Snart är det dags att sova. Det blir den 18:e natten i nya lägenheten. 
Vi hade en liten miniinflyttningsfest redan första helgen. Vi hängde mest på min balkong. Där drack vi vin och rökte massa cigaretter medans vi sög åt oss av de sista solstrålarn för kvällen
 
 
Vi lekte lekar medans Micke lekte med katten (Professorn)
 
Det var trevligt det!
 
Nu säger jag god natt.
 
 
Jag ska sova brevid min katt. 
Det ni.
 
hej svej
//P
 

Kommentera inlägget här :