Tack för midsommar!

 
Här sitter jag och Mollan. Vi befinner oss just nu på bussen på väg hem till Sthlm. Gårdagens midsommarfirande ägde rum hos min farmor i Nortälje. 
Molly har nu firat sin allra första midsommarafton med midsommarstång, mulet väder och glada släktingar som sjunger snapsvisor. -Precis som det ska va denna dag!
 
Mes som jag är fick jag bara ner två snaps men desto mera mat :)
Lillskruttan fick smaka på jordgubbar första gången och gissa om hon blev såld. Dem är numera det bästa hon vet.
 
 
 
Min kusin Klara var den bästa av alla barnvakter igår när hon hjälpte till att ta hand om M. Vilken tur för mig!
 
 
Eftersom att jag inte fick några foton igår (förutomcen på farmors altan) dundrar jag på med lite bussbilder ist.
 
 
 
 Tack farmor, Anders, Micke, Heike, Klara & Molly för en fin midsommar! <3
Taggar: Midsommar;

Kommentarer :

#1: farmor

Tack själv Pernilla som kom och förgyllde midsommaren. Det var underbart att ha dig o Molly här. Du är en fantastisk mamma till Molly och ett älskat barbarn till mig. kram
Hoppas resan på bussen hem inte blev alltför svår med all din packning. <3

Svar: Tack själv för en fin helg med alla er. Det gör hjärtat gott.
Resan gick finemang :)
Stor kram tills nästa gång vi ses <3
Pearli

skriven

Kommentera inlägget här :