Jag har alltid råd att drömma om citronträd.

Vaknade och kände mig allmänt sliten och trasig. I dag har varit en Jag-känner-mig-som-en-trött-spädbarns-mamma-dag.
 
Det tycks ha smittat av sig på klädvalet.
 
 
Hade noll energi i kroppen kvar. Noll. Zero.
hela min livsenergi skrek lägg dig, sitt ner, sov!

Men det går ju självfallet inte när man har ett barn att ta hand om. Så på med smilet och knata ut bara!
 
 
Vi gick och köpte en latte och låssades att det var sommar ute. Efter en stund kände jag mig glad igen. Till och med jätte glad faktiskt!
 
vi mötte upp mommo Pia och strosade längs med vattnet en stund.
 
(Lägg märke till det lesbiska kärleksparet framför vagnen) 

På eftermiddagen tog vi en tur till Blomsterlandet för att spana in lite växter till mig.
Jag vill göra djungel hemma!
 
Blev lite besviken på växterna som fanns där. Eller inte fanns snarare... Det jag kom hem med känns ju lite som ett skämt och jag vill knappt visa upp det...
 
 
 Japp. Gräs!
Två stycken gräs buntar för 10kr st från rea hyllan. Kan ni förstå vilken djungel? Haha
 
Jag skulle så hemskt gärna vilja ha ett träd på balkongen. Mest drömmer jag om ett enormt citronträd. (jag fortsätter att drömma ett tag till. Dom är nämligen svindyra.)
 
 
 Väldans fint måste jag säga! 
Att bero på väldans fint tänkte jag att jag kan dela med mig av dagens outfit.
 
Håret har jag valt att behålla lite skitigt i en slarvig jag-har-inte-tid-tofs. Ansiktet är osminkat och ögonbrynen onoppade!
 
 
 Benen är beklädda med gamla leggings och under dom gömmer sig ett par "hållainmagenstrumpbyxor." Till det bär jag en sådär charmigt urtvättad uggla.
 
 
 Tadaaa!
Bättre än så blir det inte. Puss från mig.
 
 

Kommentera inlägget här :